Supergreen!

Här sitter jag på min fylliga stjärt på min, efter en dags sittastillande, hyfsat obekväma kontorstol. Jag ska snart bejaka fredagen och lämna min arbetsplats, liksom de flesta av mina kamrater redan funnit tillfälle att göra.
Det kan hända att jag förbereder mig för att fylla ut min stjärt ytterligare, då jag kanske tar ett stopp i Nordstans bästa butik - Hemköp, för att inhandla naturgodis i vulgära mängder! Jag måste variera mitt födointag, då jag börjar få slut på frysta bär som jag lagar smoooothies av. Jag skulle dessutom kunna köpa mer bär, men det är ett lyxproblem jag inte ämnar lägga tid på i detta nu.
För övrigt kan jag roat meddela att det verkar som att allas vår härliga, fina Ulrika funnit vägen tillbaka till skrivandet. Hon kom på den fina idén att hitta "Älgen inom sig" (eller om det kanske var Älgen Jockhild som kom med den briljanta idén via kommentarsfunktionen, men det låter hon vara osagt...!).

Så. Vänner. Bekanta. Fina läsare. Älgen Ullhilld må vara tillbaka.
/U
Ps. Det där lät sjukt krystat va!?;P

Kommentarer
Postat av: Magnus Ladulås

Jo aningen krystat faktiskt, men till slut har man pressat ut lille Kevin och sen flyter det på antar jag.

2008-09-05 @ 23:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0