Sepia

Då var det fredag igen då! Visst är det underligt hur tiden kan gå så himla fort ibland, och andra stunder mycket sakta?

Jag är bra pigg idag för att igår kväll ha druckit en hel del alkoholbaserade drycker av diverse spännande slag och sovit blott ett par timmar. En liten slarvnatt i veckan bör man väl få ha?
Jag fick bland annat i mig en drink med hälsning från Nicaragua som blott smakade s p r i t. Vidrig. Jag bjöd alla jag kände på den för att den skulle ta slut. Men tack ändå, Kim!
Himla vajjert att kunna gå från person till person hela kvällen och prata och skoja. Roligt med en massa bekanta/kända ansikten. Ett forum jag trivs i! Passar på att skicka iväg en liten hälsning till Callvalley, trevligt att du ibland finner nöje i att visitera denna bloggmiljö. GlockyDave snodde mig till dansgolvet en stund, bra där, handlingskraftig karl, och buggen gick lös. Jag hade det riktigt Bra och vid nattningen hade jag till min stora glädje förvärvat över 20 000 steg!

Ikväll bär det av till föräldrahemmet i Bollebygd, det skall ätas mat och ses på Star wars VI, en av de bästa filmerna som någonsin tillverkats, enlig min ringa mening.

/U


Ps. Folk tror att jag har varit utomlands. Då bör man väl nöja sig med solandet, då målet är besegrat?:)

Kommentarer
Postat av: C

http://www.youtube.com/watch?v=hTq5eejFM1g

berör, precis som livet gör ibland

;)

2008-09-26 @ 20:22:49
Postat av: jocke

skaffa skype kvinna!



by the way...suprise ;D

2008-09-27 @ 12:07:10
URL: http://icanifiwantto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0