Saturday night, dance, I like the way you move..

...pretty baby! När jag vaknade till liv denna morgon, öste regnet ner i en miljon droppar per centimeter, och bestämde mig för att trilla tillbaka i sängen och njuta av särdeles bekväm lördagförmiddag. Det gjorde jag rätt i, för vid 13-tiden, när filmen var slut och frukosten sedan länge var uppäten, hade regnet upphört och jag kunde gå ut och njuta av den fuktiga luften!
Jag var på jobbet och tränade en stund, och nu har jag ätit en hallonsmoothie, och ska strax göra mig iordning för ett besök i grytet hos Johanna & Lina på Slottskogsgatan. Alltid ett rent nöje, och det är så himla angenämt att klä ut(upp) sig lite;)

Igår kväll fick jag äran att njuta av Mansdjurets sällskap i min säng. Ja, vi kikade alltså på en film på min dator. En okej film, ett sällskap som liksom alltid var mer än okej, och sammantaget en härlig afton! Dessförinnan hade jag också hunnit njuta av min bror Jonathans sällskap, då han befann sig hos grannen bredvid som jag traskade in hos en stund. Ack så trevligt!

/U

Kommentarer
Postat av: Annisen

Säger bara en sak.......HURTBULLE, URK

Bara avis´givetvis

2008-09-06 @ 17:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0