Rödlätt

Idag var sista dagen på min utbildning i nya arbetstidsavtalet. Det var en trevlig två-dagarsutbildning i Sjöpolisens lokaler vid Tånguddens hamn. Mycket fint, och dessutom bra väder att traska hem i efter dagens slut.
Jag pratade med farsgubben min påväg hem. Jag kom på det att jag ringer morsan ofta, men nästan aldrig far min. Så, jag ringde upp honom, och tjötade en stund. Han är rar, min far (jaa, visst rimmade jag medvetet, det är lite det jag är bra på!;))!

Igår solade jag. Jag var illröd i ansiktet när jag vaknade. Nu har det lagt sig något, men jag är varm om kinderna. Jag missbedömde uppenbarligen solariets effekt. Så kan det gå. Nu ska jag undvika att sola en tid, så inte min kära mor går i taket. För det vill jag ju inte!

IMORGON ÄR DET CLUB AKUUUUT!!ETTett11!!ett!
Åhåå, en annan nyhet. Nästan dagens.. eller, årets för den delen! Mackan har gått & skaffat Ansiktsbok!
En annan grej. När äckligt skabbiga äldre karlar tittar på en när man går förbi är en sak man har vant sig vid genom åren(eller inte ens tänker på, Mamma!), men att se skuggbilden av att de vänder sig om för att titta på stjärten när man har gått förbi, det är en HEEELT annan sak. Hah, skuggan avslöjar er, Mansgrisar (Självklart gäler det bara de skabbiga karlarna. De andra har jag inga större problem med.. heh.!)

Tills vidare... love ya!
/U

Färgglad.

Kommentarer
Postat av: MAcrksu

Ta på dig en burka så slipper du skiten

2008-09-25 @ 00:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0