Mysklänning

Jomenvisst serrni. Jag jobbar stenhårt på att göra veckodagarna lika speciella som helgdagarna. Så man skall slippa bli besviken när man upptäcker att det på ett studs blivit söndagkväll när man trodde det var lördagmorgon (eller så..).
Det var därför jag såg Arn igår! Ja, den som går på bio alltså, och vet Ni vad? Jag tyckte om den lika mycket som 1:an! Den är väldigt vacker..och vem kan motstå sådan ståtlig skönhet?

Ikväll är det hemmakväll framför Tv/film med godis och läsk. Tjejerna + Ica kommer hit och hänger. Jag giller't. Därför har mysklänningen åkt på, och nu bloggar jag på begäran. Min numer (efter att ha tappat en läsare i dagarna..) mest hängivna läsare tyckte att jag skulle skriva. Allt för dig Kära Bernie!

Imorgon ska vi till bror Jonathan för att fira herrns födelsedag! Grattis i förskott liksoooooom!

Jo, förresten. Stripez nummer 4 finns ute i Borås NU. På ett torg nära dig. Eller så.
Okeeeeej. 

/U 

Kommentarer
Postat av: Pro_Hacker44

Vilken läsare har du tappat?? //NYFIKEN

2008-09-19 @ 23:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0