Mitt forum!

Ja det ska ni förstå - det här är det forum där jag är som allra mest egocentrisk. Jag gillar att jag har mitt alldeles egna (ja, delad med söta Sandris, givetvis) organ för självbejakande, raljerande kommentarer och påståenden. Hah!

Jag har idag gått hela 14603 steg. Det är mycket. Om jag och mina lagkamrater fortsätter i samma takt, kommer vi ha vinsten som i en liten charmig, guldspräcklig ask när tre veckor har gått och vår förvaltningsgemensamma stegräknartävling är avslutad! Hah!!

Nu ska jag slänga mig i slafen, bädda ner mig, och läsa personlighetspsykologi i maffig takt. I höst skall jag vara lika studiemotiverad som min vän Johanna. Så det snopp! Hah!

/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0