Mat-Tina

Hej Kära Mat-Tina!

Jag har en fråga till dig: När jag vill "lyxa till det" lite med maten, går jag och köper mig en kebabtallrik. Är jag normal?
Tacksam för svar! /Undrande Tjej

Hej "Undrande"!

Visst är du normal (liksom alla andra..). Ibland får man ett obeskrivligt sug efter fett, socker och salt. Detta beror på hormonbalansen i kroppen och är ingenting som går att påverka. Som kvinna har Du en ursäkt - det har inte männen!
Hoppas du är nöjd med mitt svar, och kan avnjuta din kebabtallrik i lugn och ro tillsammans med ett glas mjölk.
För mjölk ger starka barn!
__________________________________________________________________________________

En pizzabagare (läs: kebabbagare) raggade på mig nyss. När jag frågade Pizzabagaren om en påse, och han fick motfrågan "liten.. eller stor?" att låta porrig - bör man snabbt springa hem och gömma sig under täcket då?

För övrigt kom jag precis hem. Jag har arbetat i 10,5 h idag. Jag är seg som en kola i huvudet. Härdsmälta, skulle man nog kunna kalla det. Så ikväll blir det nada plugg, jag skall istället se Sex & the City-filmen.. IGEN!


/Kram från AUUUM

Kommentarer
Postat av: jocke och viktor

Hej mat-Ullis

Vi är två söta svenskar som bor i norge, Idag tänkte vi lyxa till det med maten och köpte varsin fryst big-one pizza. Är vi normala?



Från två undrande

2008-09-18 @ 21:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0