Inte så sugen

Min söndag har hittills varit förnämlig. Då Lina sms:ade just då jag vaknade med en undran om vad min dag gick ut på, svarade jag bestämt att hon skulle dela min dag. Sagt och gjort. Efter lite seghet med frukost i min soffa framför Idol (som jag för övrigt inte tittat på överhuvudtaget den här säsongen..) gick jag bort till Majorna för att gå ut & promenera med min kompis. Hon kom dock med den smarta idén att åka ut till Johanna som agerar hundvakt vid havet i ett F A N T A S T I S K T hus, och promenera där. Fint att ha vänner med bil. Nåväl, Johanna blev nog glad att att få oväntat besök, och vi tog en fin runda vid havet. Det knasiga med hela historien är att jag halvt erbjöd mig, halvt blev övertalad att vara hundvakt på onsdag kväll. Till en 1-årig schäfervalp!!!!!!!!!!!!!!!! Har jag tagit mig vatten över huvudet? Fortsättning följer...

Jag tycker om Lina. Jag tycker om Johanna. Jag tycker om livet...


Nu, go' vänner, ska jag laga mat á la Moderskapet!
Wish me luck.
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0