Foton från faderskapet

Pappa har en riktigt snygg och bra funktionell kamera som han tycker om att nyttja.
Idag fick jag mig tillhanda ca 390 stycken av kameraresultatet.

Jag bjuder på vår- och sommarbilder på mig och min Mor:
 





___________________________________________________________________________________

Jag bjuder på den lyckade fest- och karaokekväll vi hade i familjehemmet i Bollebygd i somras:








__________________________________________________________________________________________

Jag bjuder på lite random härliga bilder. Nära & Kära:


Lillebror Erik.


Vackra lillasyster Mia.


Bandit-Lina på Polisens Dag.


Storebror Jonathan.


Mia & Jag
_______________________________________________________________________________________

Nu tror jag att jag är färdigbloggad för denna afton. Jag ska nu luta mig tillbaka och kika på de två senaste avsnitten av Heroes - säsong 3. Det har jag sett framemot hela veckan.
Den här söndagen har varit helt jävla fab. Många söndagar agerar så nuförtiden, det tackar jag för!

/Eder Augusta Ulrika Margaretha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0