Ett gudomligt veckoslut

Alltså. Min helg var underbar. På riktigt. Jag var inte ute och härjade något, förutom i svampskogen vid en vacker sjö i höstsolen igår. Jag har inte varit social med främmande människor, förutom de vi mötte på stigarna i skogen igår. Jag brydde mig inte om mitt utseende igår, förutom att mina skor skulle vara fotvänliga och tröjan jag hade på mig varm. Jag behövde inte småsnacka med mitt skogssällskap, då vi båda var uppe i våra egna tankar och funderingar och inte behövde konversera just då.
Jag gillade min söndag skarpt.
Jag var också oerhört förtjust i min lördag. Den spenderades till viss del i Kallebäck, med människor jag älskar. Vi var åtta pers i mitt entourage, och då solen sken och alla var glada, blev det en fantastiskt fin upplevelse. Killarna på beachvolley-planen var nöjda med att ha värvat en ny medlem i mig, en lång tjej behövdes! Under aftonen fick jag studerat (jag är ikapp!), druckit ett glas rött, ätit underbar grillad mat och en smaskig äppelkaka till efterätt. Samt bedrivit verksamhet av sexuell art.
Min fredag var också fin. Jag somnade i soffan till Pulp Fiction. Det är olustigt hur jag blir mer och mer lik min mor i det avseendet! =P När jag var yngre sade jag att jag ALDRIG skulle somna i soffan framför en film, film var heligt! Men idag låter det inte likadant... på fredagar är man alltid konstaterat trött.


Nu har det blivit måndag. Helgen är passé, men en ny spännande vecka har tagit vid.
Vad som ligger planerat på agendan är inte så mycket hittills. På lördag fyller min kära bror 25, vi ska dit på lite firande. Som han skrev på inbjudan "Jag fyller 25, välkomna till mig - Ni är mina presenter!". Gulligt!
Jag ska studera min roliga psykologi om kvällarna, promenera mycket (stegräknartvälingen pågår ju!) och kanske se Arn i veckan!

Hoppas Ni mår bra, kära läsare.
/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Ö

"bedrivit verksamhet av sexuell art"

Smekt vader mao...snuskfia!!!



haha

2008-09-15 @ 16:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0