En fångande rubrik!

Gympaaaaa! Herregudars vad roligt det var med gympa på jobbet idag! Jag är nästan euforisk! Det lite lustiga är att jag, när det ska göras jobbiga rörelser till musik, ofta istället bryter ut i dans. Dessutom tjoar jag, i vanlig ordning. Jag är nog egentligen ganska pinsam, men så länge jag är euforisk så har iaf jag ingenting emot det.
Efter arbetet och gympan, mötte jag upp Kära Lina på stadens gator (och torg..). Vi kikade på en liten inflyttningspresent till Jenny, som vi ska dinera hos imorgon kväll kl.19.00. Vi fann dock ingen, utan tog vårat pick och pack och sjönk ihop på var sin stol på McDonken med varsin hamburgare. Det Du!
Jag var glad & snygg igår! Och jag var glad & snygg idag!
                       

...Nu skall jag dessutom försöka vara lite smart. Helllloooooooo studies!
/U
Ps. Idag blev det visst höst...

Kommentarer
Postat av: Mia syrran

Ååååååååh! Fina tröjor. Den första är så sjukt snygg!

den andra gick inte av för hackor heller! Ha en grym helg syrran, vi kanske hörs av! Ring om du är lullig och kärleksfull (eller enbart kärleksfull också för den delen).



PUSS!

2008-09-05 @ 16:01:45
Postat av: Åke Kånkelbär

Föredrar nog nr 2, den första ser ut som något Siouxindianerna hade på sig. ;)

2008-09-05 @ 23:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0