Cancermiffo

... Som av en händelse trillade jag in på en blogg med samma tema som den föregående jag tipsade om. Jag har gråtit en skvätt och det var skönt. Mamman till tjejen med cancerbloggen jag hittade för någon timma sedan, har också en blogg, där hon skrivit bland andra det här inlägget.
Det går inte att vara oberörd, och jag blir så jävla lycklig över att Johan klarade sin enorma kamp mot cancern. FAN VAD BRA HAN ÄR OCH HELVETE VAD JAG ÄLSKAR HONOM MYCKET!

Jag kanske skall starta en cancerblogg istället. Där jag beskriver Johans fight, dess påverkan på familjen och allt runt omkring. Eller inte. Ni kommer bara gråta en massa då!

Puss på er!
/U
(Jag ska nog gå & sola nu. Lite hudcancer beställt? Varför skall jag vara utan liksom.)

Kommentarer
Postat av: Kënt

EMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

2008-09-23 @ 21:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0