Att solariesola

-HA! Idag har min ekonomiska sida framkommit (eller..jag har snarare konstaterat att det finns en liten sådan inom mig..). Jag solade på jobbet, istället för på solariet som ligger 2 min från min bostad Till 1/3 av priset för samma grej för  bövelen! Grymt fint, varför har jag inte tänkt på det förut? Det var inte dumt alls!

-Denna dag har jag också skickat ut ett massgw (massmail) till min vänner & bekanta i myndigheten! Det gällde Club Akut den 25:e, jag önskar nämligen enorm uppslutning för fina festligheter. Det roliga var, att när jag hade skickat det, såg jag att det mottogs av HUNDRA MAN! Galet, förstår ni, jag skickade till 100 personer!
Jag kände att det var dags att någon i myndigheten tar ansvar och samordnar fritidsfestligheter, haha...

-Jag har precis avnjutit en fantastisk nyttig och god mango-smoothie. Wow!

- Jag lunchade med Mansdjuret denna fin dag, givetvis blev det vår smakrika mexikanska favorit: Enchiladas!

-Sist, men absolut störst: Varför i helvete röker människor? Det är vidrigt, EWWW!
Ha en läcker afton Alle Menchen!
/U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0