A leap of faith

För ett år sedan, på dagen, skrev jag nedanstående inlägg.
________________________________________________________________________________________
Lil' star

- Kelis ft. Cee-Loo. Fruktansvärt bra låt från plattan "Kelis was here". Som är en mycket bra platta.

There is nothing special about me
I am just a little star
If it seems like I'm shining it's probably
a reflection of something
you already are
Oh I may not be the brightest
Nor am I the last one you see
But as long as you notice
That's just
fine with me
Everything just fine with me

Så kan det kännas minsann.

Nu ska strax Kajsa hoppa höjd! Hejja henne. Försöker planera min söndag. Finns en massa timmar att ta vara på. Kanske en sväng till stan sen? Lite småshopping skulle inte sitta mest fel i världen.  Dessutom vore det trevligt att finna något bra ställe i Göteborg med ett fett utbud av gott naturgodis. Så jakt efter det också kanske. Ska jag gå till och med? Har inte varit bra med träning & motion den här veckan...

Stor kram.
____________________________________________________________________________________________

Tänk att samma man finns i mina tankar än idag. Lustigt, om än en aning otäckt.

Sweet dreams
/AUM

Kommentarer
Postat av: Lars-Olof Kastrull

Så jävla kryptiskt

2008-09-03 @ 17:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0