Tröttheten är enorm

Jag bara sover och sover. Jag går & lägger mig 20.00-21.00 varje dag, och somnar senast 22.00. Vad är jag för en människa? En 2-åring är vaken mer än vad jag är!

Igår besöktes Kallebäck i form av en fin hälsoinspiratörsträff. Det var roligt. Efteråt tog jag mig en promenad i Delsjöområdet. Såhär såg det ut:
   
Naturen är så vacker vid denna tidpunkt, att jag nästan får spader( ..och keno, som moderskapet hade sagt!)



Idag var jag på jobbet tidigt för att träna. Himla fint, även om jag inte riktigt är nöjd med min kropp just nu. Den knakar och brakar alldeles för mycket, känns stel och tråkig. Trots mina tappra tänj-och stretchförsök! Men stark, det är jag!

Mötte upp faderskapet för en lunch. Vi plockade med oss Jesper också, som stod och tryckte utanför sushi-baren!

Nu i efterniddags träffade jag mina kära Lina & Johan för en fika på NK. Alltid angenämt!

Nu sitter jag här på min kammare, med en ful liten huvudvärk. Jag ska blanda mig lite té och bädda ner mig i sängen för ett sprillans nytt Heroes-avsnitt! Jag tycker om lugna dagar, kvällar och nätter. Fast nu börjar jag faktiskt bli sugen på en dansant utgång, så vi kommer spatsera ut på fredagkväll, efter en sedvanlig förfest på Godhemsgatan hos mina lärarinnor!
MEN, först ska jag hinna med ett Jönköpingbesök. Detta sker imorgon och är en arbetsrelaterad utflykt, så jag blir där från 08-16. Tåg, arma tåg!

Ok, pössen och kramen!
/Ulrika

Kommentarer
Postat av: H

"Den knakar och brakar alldeles för mycket, känns stel och tråkig"

Du börjar bli GAMMAL!!! :D



Vad ska du göra i Lilla Jerusalem?? :O

2008-10-08 @ 08:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0