Trötthet.

Jag har idag ätit något så exotiskt som sushi. Men säg mig, jag förstår inte varför medmänniskor påstår att det är så himla nyttigt?! Klibbigt ris och en liten fiskbit?! Missar jag något? Inte för att jag alls bryr mig om nyttigheten i det hela, jag stör mig mest på att "de" säger att det är nyttigt när jag inte är så himla övertygad om det. Serni. Men visst, efter två bitar hade jag både fått nog och var mätt! Anneli satt & småhukade bredvid efter en stund, hahaha.... hon tyckte inte heller att det var en hit!



Jonathan, min bror, är gullig! Han skall hjälpa mig med en sak. Fint med kunnigt blod!

I slutet av november ska vi, alla syskon, föräldrar samt vänner och diverse respektive, hem till Bolleygd för en s.k "öl-provning". Ser verkligen framemot det, då vi blir ganska många till detta spektakulära event!
Jag gillar det. När vi är många i huset känns det som the good ol' days, när alla bodde hemma och lekte med varandra. Typ.. haha!

Idag är jag lite trött. Se bilden nedan.
Imorgon blir det 2.0.
Kram!


Kommentarer
Postat av: Apple

Medge att du enbart skrev det där om sushin för att verka hipp och stadsaktig? Egentligen kan du väl räkna ut med röven varför det är nyttigt?

2008-10-25 @ 04:50:15
Postat av: jocke

sushi är gott!

2008-10-25 @ 12:19:12
URL: http://icanifiwantto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0