Time to say goodbye!

Sorry kära bloggläsare. Har tyvärr beslutat mig för att ge upp bloggkarriären, i alla fall för tillfället. Tiden räcker inte till, inspirationen sinar och det dåliga samvetet växer. Inte för att jag gjort mig särskilt synlig här de senaste månaderna ändå ;)

En sista uppdatering kan jag ju alla fall bjussa på innan jag lämnar bloggvärlden!
- I dag har jag varit i skolan hela dagen och först njutit av några timmars lönsamhetsanalys, för att sedan lyssna på en tjej från Hemtex som fick mig att längta tills jag examineras och får resa ut i världen..
- För en vecka sedan jobbade jag järnet och passade på att köpa ett par ljuvliga skinnstövlar som belöning...
- För två veckor sedan var vi bjudna på släktkalas i Skåne. Himla mysigt även om det var svinkallt att spela kubb i blåsten, tur det fanns värmande medel att tillta.
- För en månad sedan flyttade jag och min karl in i vår fabulösa lya. Tre trappr utan hiss och en himla massa grejer var iofs inget att hurra för.

Snaraste framtiden ser ut nåt sånt här;
- Imorgon ska jag förmodligen jobba igen..suck, eftersom någons barn har magknip typ...
- På fredag blir det 25-års fest!
- På lördag är det ev. inflyttningsfest hos en gammal arbetskompis.
- På söndag är det målning i lägenheten som gäller, måste ju för tusan bli klara nån gång!

Japp, that´s it!
Har varit riktigt skoj att få vädra ut tankar, känslor och idéer här på bloggen! Kommer garanterat sakna det inom kort..bara för att jag nu bestämt mig för att lägga ner..hehe.

Sån tur ni har som får behålla världens bästa Ullis i alla fall! Var rädda om henne!

                       

Tackar för mig för denna gången!
Ha det fint alla läsare, kanske ses vi snart igen!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0