Spektakulär söndag!

... eller egentligen inte, men en himla fin sådan i vilket fall! Underbart att strosa runt med min vackra vän Johanna på stan, i skönt höstväder. Underbart att äta brunch med 11 sköna pers på Farellis, då specifikt Johan som jag inte träffat på LÄNGE. Underbart att komma hem till porten och mötas av karln i uniform för lite pussar. Den här söndagen har varit FIN!

Imorgon befinner jag mig i Kallebäck hela dagen, hälsoinspiratörsträff serrni!

Nu ska jag lägga mig i rodelställning och bara ta det lugnt, nu infann sig mättnaden från brunchen...galet!
Ta hand om er, vackra människor!
/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vet du hur vacker du är underbara vän?!

2008-10-06 @ 12:21:00
Postat av: jag

hmmm... kommentar å kommentar, vet Sandra hur vacker hon är?

2008-10-07 @ 18:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0