Smärta

Smärta. Som yttras på olika vis. Fysiskt. Psykiskt. Just nu är den för mig fysiska smärtan värst. Men det varierar i livet. Det gör det inte sorgligt eller patetiskt, det gör livet varierande. Du kan trots det vara lycklig. Det är när dina känslor är nyanserade som du får ut mest av livet.
För tillfället är det min onda rygg som får mig att grimasera av smärta. Men det är ok, det är övergående. Jag mår trots det bra. Det finns människor jag Älskar. Det är fint. Oavsett situation, så är kärlek fint. Alltid!

Att lyssna är en dygd. Att känna är en dygd.
Det faktum att vi känner gör oss till människor. Det faktum att vi lyssnar gör oss till medmänniskor.

Där fick jag till det.
Natti.
/U




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0