Sade - By your side

Den rubricerade låten är inte bara ljuvligt vacker. Den är melodisk och lugn dessutom. En härlig låt såhär när man sitter inomhus och väntar på att människor skall komma förbi lyan och besöka denna. Dessutom strilar regnet ner för mina sluttande fönster i sakta mak...


Vet inte riktigt vad jag vill meddela med detta helt meningslösa inlägg. Det är nog mest att jag saknar min Borås-Sandra. Jag vill också slå min fina lillasyster en signal, men drar mig för det. Vet inte riktigt varför. Jag vill nog egentligen bara krypa upp i soffan och blott vara. Men. Nu ska jag värma på maten, sedan åka till Stampen för träning, solning samt pistolskytte(idag agerar jag pacifist...Lina får sköta vapnet). Hoppas det går fort.


En liten fågel viskade i mitt öra att Fina Juzzan fyller stort imorgon. Grattis i förskott på 18-årsdagen plutten!:)

Pussas.
Ulrika

Kommentarer
Postat av: jag

ibland är det kul med något...öööh... kul ? http://www.youtube.com/watch?v=iktpzpypnbc

2008-10-18 @ 19:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0