I lördags var vi i Bygda! Och andra skeenden...

Ja, nu har det inte fungerat att blogga på ett par dagar... så jag tar det från början:


... ... .. Familjärt i lördags:


          
 


Mia agerar Vacker lillasyster.

Såhär pass trevligt hade vi det i lördags. Singstar, vänner & familj i en salig blandning.
Och fiiiiii faaaaan vilken fantastisk älgrätt vi bjöds på!



Igår mina vänner. Igår var jag ledig. Och belönades med en fantastiskt vacker tisdag, solen sken och färgerna sprakade rött, gult, grönt i naturen! Min mc-oskuld togs dessutom, och oj vad härligt det var! Då Wallie fick sitt nya körkort i måndags, blev det en lååång solig tur till Henån-Svanesund-Stenungsund-Tjörn igår. Vackert!



Idag var det en helt vanlig slitsam dag. Mycket arbete på agendan, men bra gick det - i vanlig ordning! Efter arbetet tog jag med mig Micke till "Droppen" i Nordstan för att kolla om vi var bloddugliga. Vilket Micke, men inte jag, var.
Fan, jag som verkligen vill lämna blod, göra en insats. Speciellt i dessa tider, då blodbrist råder i Göteborg. Men-då-skall-jag-gå-och-ha-för-dåligt-järnvärde!!! Fuck iron!
Får väl äta fler, blodiga biffar..mm, can't wait!=)

Nu skall det dammsugas!
(Imorgon är jag bjuden till Rune, alla NBT-handledare skall dit och käka lite, för att sedan möjligen gå ut en sväng och möta upp några av de små eleverna på en väl vald krog (läs: Akuten?!). Jag kanske hänger på, vem vet!)

/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Äh,

Skänk pengar till några afrikanska barn istället om du vill stillfredsställa ditt västerländska samvete. :)

2008-10-15 @ 22:45:30
Postat av: H

Nej skänk inte till nån miffoorganisation där pengarna hamnar någons feta plånbok.

Blod räddar de facto liv..iofs alla är fan inte värda att räddas. Tänk om alla tänkte så....

2008-10-16 @ 10:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0