No more 2twotango

Nä, för nu är jag allena. Jag utgår ifrån att Ni läst Sandras inlägg nedan. Ingen mer tango alltså, nu är det enskild discodans i vanlig ordning! Men vi är inte ledsna för det va? Även om Sandras ljuva nuna kommer vara mig & bloggen saknad.

Jag gymmade imorse, egentligen alldeles för tidigt. Jag skrattade åt kamelbilder från Afghanistan. Jag medverkade vid ett härligt entusiasmerande möte på förmiddagen. Jag har jobbat hårt och telefonen har ringt konstant. Jag åt en smarrig mums-mums till eftermiddagsfikat och skrattade åt min medarbetare Raffsis bravader. Jag har precis varit hos frissan för andra gången den här veckan(!), och snart kommer Wallie och hämtar mig för en tur till Stenungsund.

Helg igen! Galet!
/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0