Naturlighet

Hej allesammans!

Jönköping var trevligt! En mycket vacker stad, vad jag förstod!

När jag kom hem till mitt Kära Göteborg gick jag raka vägen hem och slängde in en maskin tvätt. När detta inlägg skrivs har det hunnit bli två, snart tre (SJUKT EFFEKTIV!!!!!). Nåväl, däremellan var jag ute på en promenad. Och för att få ut min knakande kropp i höstsolen, blev jag tvungen att muta mig själv med kameran. Så, lite naturliga foton fotades på promenaden Landala-Guldheden-Linné-Vasastaden!
För min egen del finner jag just den här tidpunkten på hösten så charmerande vacker. Jag blir glad varje gång jag ser alla färger, och känner den friska luften mot mitt ansikte. Underbart!
Jag ger er, färg:
                   
Fint va?

Men hörrni, finn två fel liksom?! Bilden på mig samt bilden på psykologiska instutionen passar ju inte in i sammanhanget. Men tillsammans tror jag dock att de kan bli jävligt bra;)

Puss!
/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0