Mina syskon

Jag Älskar det här fotot.

Hur Mia till vänster håller för ögonen på något underligt sätt. Hur Johan bredvid henne är liten, bedårande och uppenbarligen lite rädd för kameran. Hur Mackan känner sig stor och försöker uppta så mycket plats han bara kan, och dessutom med knutna händer måtta slag med den ena knutna näven mot kameran för att visa sin styrka som pojke. Hur jag sitter och vrål-ler för uppmärksamheten, överlycklig över att få ha lilla fina Erik i knät, att som storasyster få ett sådant uppdrag är kvittot på den ständiga bekräftelsen.
Jag Älskar det här fotot. Jag Älskar mina småsyskon.

Puss/U

Kommentarer
Postat av: mia

Jag gillar inte riktigt den här bilden:/



jag tänker bara "hiroshima" när jag ser mig själv.

2008-10-23 @ 00:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0