Metrobloggen

Jag följer givetvis min kamrat Ida och hennes karls kamp mot cancern i bloggen hon skriver. Häromdagen såg jag mitt namn däri, och blev himla glad över söta, snälla ord. Du har alltid varit en bedårande tjej Ida.
Såhär skrev hon om mig:

"Måste bara skriva en rad om en gammal klasskompis till mig, Ullis, tänker väldigt mycket på henne nu när vi har det svårt här hemma. Hon har alltid varit en så stark tjej som har så många kloka ord att säga, läser hennes blogg med jämna mellanrum och där står det alltid nått klokt, hon har också en annhörig som haft cancer och det kanske är därför som man tyr sig ännu mer till henne...man tänker nog mycket på henne just för att hon är en så stark tjej så man hittar inspiration från henne, inspiration att orka igenom detta helvete och allt som det innebär när någon man älskar blir sjuk. Tänker på dig tjejen!"

Och jag tänker på Dig/Er och skickar energi så mycket jag bara kan er väg!
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0