Lazy sooood.

Jag har gått hälsoutbilding i två dagar. Jag har fått en hel massa inspiration och haft det väldigt trevligt. Under den tidiga eftermiddagen bestämde jag mig för att promenera när jag väl kom hem, eftersom väderleken var så härligt frisk och god mot mig som människa. Jag skippade det mörka gymet alltså. Tyvärr började regnet ösa ner när jag var på väg hem, så min inspiration försvann och istället sitter jag här, och har flera timmar att fördriva i ensamhet. Men det är OK, Johanna var precis här på besök och drack té mellan en tenta och en föreläsning, WIEEEEE-Varning på det! Hon är dösnygg och supersmart. Makes me happy.

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag ladda mina fantastiskt underhållande serier och gosa ner mig i sängen och kika.
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0