Friday, is it? Again?

Ja, det har sagts till mig att det idag är fredag. Är det verkligen så? Men vart tar i så fall dagarna, timmarna, minutrarna vägen? Inte vet jag, men ruskigt härligt med ännu ett raskt annalkande veckoslut. Vad ska Ni göra för trevligt tro?

Just nu längtar jag mest ut. Solen skiner in genom mina fönster, och värmen är påtaglig i mitt lilla kontor. Tro fan om inte mina Star Wars-planscher ser värme-besvärade ut. Men ute är det friskt. Jag och mina kära Annisen tog en lunchpromenad och skönt, det var det allt!
Ska träna om en timma eller två, sedan gå en liten sväng på stan, och ikväll ska jag & Lina bänka oss framför en film, med godis och hela baletten. Mysigt. Ser ju aldrig mina rara kamrater på veckodagarna längre..det var annat när min bostadsadress var Majorna.

Imorse när jag vaknade, var det lite ljust i min lägenhet trots det otvivelaktiga mörkret ute på himlen. Men, det visade sig att det var månen som lyste in i min lägenhet med full kraft, och det fick den här dagen att kännas extra speciell minsann.

Jag önskar Eder en fröjdefull Fredag.
Ulrika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0