Frid.

Hej på Er!

Avklarade Älvsborg igår. Det gick mycket väl. De är rara, de små liven. Spelar ingen roll hur många ränder herrarna har på axlarna, de får sig alla en tyken känga med glimten i ögat från mig, det kan de gott ta!:)
Efter jobbet skjutsade Ingrid mig hem till Bollebygd. Där snackade jag mycket med Mia och hennes pojkvän Simon, skrattade med Johan, kramade på mamma samt lyssnade på en klok Mackan,
Mackan är... en fantastisk Kille. Brutal ärlighet är något han kör med, vilket jag tycker är bra, för det mesta. Att han sedan gått och blivit någon slags manlig fashionista är skitkul och inspirerande för mig. Fan brushan, gött att få dela ditt blod!
På kvällningen när jag åter befann mig i Göteborg, brast jag ut i gråt på Avenyn på grund av att jag hade Johanna i luren. Och nejdå, inget var fel med henne, det var mest på grund av att hon gav så sjukt bra råd och var(är) en sådan bra kompis som mina tårar trängde fram (+ att all den spänning jag levt med i några dagar plötsligt släppte).

Idag avverkades Skövde. Det gick också bra. Somnade på tåget tillbaka till Göteborg...var som en död...döing när jag kom tillbaka till kontoret, hehe. Efter jobbet hämtade Lina upp mig, så åkte vi ut till Sisjön där hennes splirrans nya dator hämtades. Mycket angenäm bilfärd, det är spännande att åka med Lina!=P
Nu är jag hungrig och ska äta en smörgås. Det ska bli gott. Punkt

Imorgon ska vi ju förresten till Rytteriet. Efteråt blir det antagligen dansigheter för mig, då Fina Erika i Kortedala nämnde att de ska ut och ha trevligt!
På fredag blir det Excet. Aaah, these days, these days...

/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Norsken

Huh, vilket aktivt liv du lever, jag blir ju sliten bara av att läsa om det...

2008-10-29 @ 18:37:32
URL: http://mcewen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0