Don't mess with the duke

Jag skall klippa mig i eftermiddag och hejsan-hoppsan-vad-skönt det ska bli. Jag är så enormt trött på mitt svall va. Luggen skall icke befinna sig i ögonen, det är huvudregeln.

Jaja. Annars då? Jo, gjorde som bekant högskoleprovet i lördags, och eftersom jag hade så många energigivare placerade runt om i Götaland, så hoppas jag att det gick bra. Om inte annat för att mina energistödjare inte skulle anstränga sig i onödan. Tack för hjälpen!
Igår såg jag Max Payne på bio, och käkade mat på Pasta+. Jag såg dessutom att en ny "Texas longhorn" öppnat precis vid Heden. Då kan äntligen jag, som inte hittat till restaurangen som ligger vid Linnéplatsen, kanske krypa dit och förtära en delikat köttbit. Åh, nu när jag precis läste menyn höll jag på att kvävas av mitt eget saliv - jäklar vad det vattnades i munnen (haha!).

Tänkte berätta lite om min vecka. Imorgon åker jag och mina två kollegor till Borås för att prata utbildning med Boråssnutarna. På onsdag åker vi till Skövde för att göra samma sak. Torsdag sedan, så tar vi vårat pick & pack och vandrar upp till Rytteriet för en lättsam after work och lite rundvandring. Mycket angenämt! På fredag ska vi prata utbildning med Storgöteborg. Helgen ser än så länge ganska öppen ut. Jag & bror Jonathan har funderingar på att dra ihop alla myndiga syskon för en härlig utgång i dansant anda. Vore väldigt roligt!

Ikväll när jag kommer hem är nog en sådan kväll när jag kommer lägga mig på sängen och bara blunda och drömma mig bort. Till framtiden. Till framtidens samtid.

/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0