Diverse spörsmål

Idag har jag: Arbetat, tränat, köpt en flaska vin samt myst i sängen ett par timmar. Djävligt intressant människa jag är va!?
- Ja, hyfsat. För på arbetsplatsen var jag redan kl.07, då jag bestämde mig för att SKIPPA att tvätta håret, där var det fullt ös fram till kl. 09 då jag hade utvecklingssamtal med min chef, vilket genomgående blott var en rolig stund! Till lunch kokade jag pasta och blev jättemätt när jag sedan inmundigade dessa fiberpastabitar för att sedan tugga & svälja. Vi satte oss i möte kl. 13.30, där vi diskuterade utbildningsprocessen och så vidare. Vi var klara runt 15.40. Då sprang jag ner till gymmet för att träna en stund. Då löpbanden var trasiga, satte jag mig i roddmaskinen och fick istället för starka ben en stark stjärt. Framledes, i duschen, tvättade jag håret. Efter det tog jag på mig mina tråkiga kläder och gick över Heden, till gröna skylten på Avenyn och sedan till min lägenhet på Viktoriagatan. I min säng fann jag en inför-nattens-arbetspass-sovande karl! En härlig karl, som jag fick kramas & pussas med i ansenliga mängder. Han åkte mc härifrån för en stund sedan, jag åt nyss en smörgås och ska nu borsta tänderna och lägga mig för att sova. Det blir alltså ingen utgång för mig ikväll, trots Runes påtryckningar. Senaste sms:et löd "...vi sitter alla här och väntar på dig..". Ja, ain't a party til' the queen comes through. Jävlar vad egocentrisk jag känner mig denna afton - H Ä R L I G T !

Imorgon - ingenting särskilt efter jobb & träning. Ska vi dricka kaffe?

/Ulrika
Ps. Jag finner mig ibland så oerhört superbegåvad att det är läskigt;)

(Jag ser underlig ut. Och äldre. He He He.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0