Åtrå

Idag var en dag som många andra. Skillnaden på just den här dagen var att jag varit på hälsoinspiratörsutbildning. Imorgon händer samma sak. Det är helt OK. Jag finner ett sug i min kropp. En innerlig lust. Det enda sätter för denna innerliga känsla att yttra sig för tillfället är i spontan galen-dans på ett fullproppat dansgolv (dock bör jag få mina välförtjänta ytor...). Eller att springa milen snabbt som fan (As if!). För att ge utlopp åt detta innerliga ting som jag ännu inte kan ge utlopp för på något som helst annat sätt.
På lördag kommer jag sätta 2.0 på högskoleprovet. Det ni! HA!
(En klok person sade till mig att allt man behövde för att äga provet är lite kunskap, flyt och mycket självförtroende;))



Himmelskt Hänförande!
/A U M

Kommentarer
Postat av: Big Mac uppe alldeles för sent...

Nära 2.0 vore ju en :D

Du ska vara nöjd om du kommer över 1.5 tycker jag. :)

Du ska vara :| om du får runt 1.1-1.3

Du ska vara :( unt D: om du får under 1.

Men detta är ju givet, och sådant är ju också det konstiga behovet av rutiner och sömn.

Glöm inte frukterna och tjacket.

2008-10-22 @ 03:06:11
Postat av: Norsken

Vill bara påpeka att provet är designat för att medel bland de som skriver ska vara under 1.0



Dock betyder det inte att du inte kommer 2.0, eftersom det enda man behöver kunna är att skriva sitt eget namn och vara grymt bra på att gissa. Som jag :-D (fast jag har inte fått mina skills på gissningar bekräftade med 2.0, bara genom att klara jättemånga kurser)

2008-10-22 @ 15:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0