Cooookie-douuuugh

Jag har spenderat kvällen hemma i min goda vän Linas kök. Jag gillar att spendera tid hemma hos henne, även när hennes inneboendes odör ligger över lägenheten som ett rått dis. Som avslöjats - en kaka bakades och bjöds på. Trevlig kväll i trevligt sällskap.

Och, Lina. Du är en fantastisk människa som jag aldrig i mitt liv kommer få nog av. Du berikar mig! Du är dessutom galet fräsch att vila ögonen på, underhållande i timtal samt klok som en bok. Löv you Baby.

Och, Johanna. Vad är du inte? Löv you Baby.

Och, Annisen. Vackra, vackra Du. Med ditt pärlande smittsamma skratt  lyser du upp höstmörkret. Du alltid ställer upp med kloka råd och nya infallsvinklar på diverse dilemman och bryderier. Jag ser upp till dig som en erfaren väninna,  men du får mig alltid att känna mig på samma nivå som Du. Du är en fantastisk människa, som jag önskar ha i mitt liv så länge det är möjligt - och mer därtill. Löv you Baby.

Mamma står på min sida! Tack!

Natti! /Ulrika

Kommentarer
Postat av: Äpplet

Jag kan inte riktigt avgöra om ni ("ni" för att jag även såg "Annisen" använda termen i en kommentar för ett tidigare inlägg) använder "berika/r" som en ironisk pik mot det akademiska och politiska etablissemangets konsensus i en viss fråga? Eller är det en modefluga precis som klimathotet och finanskrisen?

Mvh anonym.

2008-10-25 @ 04:56:30
Postat av: anonym

jag tror vissa tycker att det är fräsigt med lite fräsigare ord...alltså en modefluga

2008-10-27 @ 10:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0