Bra Människa

En av allas vår allra finaste medmänniska och min fina kamrat, svarade på min bloggfråga. Han definierar en "bra människa" på det här fina viset:

  • Någon man kan lita på och som ställer upp när allt inte är på topp.
  • Någon man trivs med att ha i sin närhet oaktat vad man egentligen gör.
  • Någon som faktiskt tänker själv och har egna värderingar, dessutom bra sådana.
  • Någon som skänker livsglädje om man bara kan utifrån sina egna förutsättningar.
  • Någon som delar med sig av sig själv, gott eller ont.

Det fina med det här är att min Kamrat finner att jag har dessa ovanstående egenskaper. Hur glad blir man inte då på en skala? Jag blev jätteglad. Tack så hemskt, hemskt mycket, Fina Du!

Kram!
/U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0