Svårt.

"Det gör ont ibland", som Robyn & Petter sjunger i en mysig trudelutt. Hos mig gör det ont av olika anledningar i skrivande stund.
- Jag har en galen huvudvärk. Vettefasen om det är värt att träna när huvudet värker som det gör.
 - Huvuvärken beror givetvis på något. Tyvärr inte att jag slagit i huvudet. Att det skulle bero på något så otrevligt som Inre oro, är nog tyvärr mer sanningsenligt.
  - Jag har inte möjlighet att träffa mina fina Älg-vänner under regelbunden basis.
   - Jag saknar kontakt med både Sandra (även om jag här kan påverka en hel del) & Mia.
    - Det här med att hitta lägenhet lagom till årsskiftet börjar tära på mig och bli en sådan där jobbig stressframkallande faktor, trots mina envisa förnekanden.Men jag tänker inte ge upp. Jag vill bara ha någonstans att bo, ett hem som jag kan göra till mitt eget. Jag orkar inte flytta runt längre.

Nu får jag se till att flytta mig och min apatiska skalle bort från datorn.
Gudars, det gör ont!

/Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0