Små kommentarer

  • Säsong nummer tre av serien Dexter är fantastiskt bra. Mycket bättre än säsong två. Rekommenderas varmt.
  • Jag har så jävla ont i kroppen. Tänkte mest sammanfatta det hela för att sedan ha klagat färdigt för den här gången. Om jag skulle jämföra det med något, så skulle det fan vara..stelkramp? Inte för att jag lider av smärtsamma, krampliknande muskelsammandragningar, men stel som fan, DET är jag! Kan knappt gå ner för mina trappor. Eller upp för den delen. Därför övervägda jag länge om soffan skulle min plats för natten. Men tänkte å andra sidan att min komfortabla bädd kanske lättar smärtorna till morgondagen. Hmm.
  • "Snart är det helg igen!", var en snabb, glad reflektion från rara Lina när hon tittade förbi förut. Jag kan inte annat än att nicka instämmande - när tisdagen är avklarad, är helgen i häftigt antågande! Så det så!
  • Pratade med min Kära mor en bra stund tidigare ikväll. Har saknat hennes delgivning av tankar & bryderier. Och allt annat hon pratar om förstås.
  • Jag är ytterst intresserad av samkväm av erotisk art just nu. Men det får vänta till imorgon. Suck.
  • Ehh, jag är nog färdig för ikväll. Tack & hej. /UUUUUUUUUUUUUUUUUlrika.

Kommentarer
Postat av: InsomniMAC från mobilen, i sängen.

1. Håller med till fullo girl! Mycket till hjälp av Dexters nya kamrat Miguel Prado enligt mig, ger serien nya möjligheter. Ehhuru levde inte senaste avsnittet upp till mina förväntningar, mycket relationstrams och så, men inte varje avsnitt kan väl vara en underbar orgie i blodbad och knivmord antar jag?



2. Om det där har pågått ett tag bör du väl med all rimlighet uppsöka en läkare och göra någon sorts rutinkontroll. Skelettcancer blir jobbigt om det upptäcks för sent. Det känns ju inte nice att en så UNG person som du får problem med det där, speciellt inte då du tränar regelbundet etc. För det är väl inte så att du tränar och stressar för ofta kanske? (Se på mig, god hälsa personifierad, och jag har aldrig någonsin ansträngt mig).



3. Helt rätt! «Tänk på sabbatsdagen och Excet så att du helgar dem», som Guds via moses budskap var i den gamla skriften... Visa ord från Lina indeed.



4. Har inte mycket att kommentera på här, förutom att din beskrivning lät aningen krystad!



5. All ära till att ha en personlig och ärlig blogg, men någon måtta får det ändå vara på dina osedliga utsvävanden av det här slaget stup i femtonde. Blir aningen itererat efter ett tag, men du jagar väl läsare utanför den innersta kretsen för att nå upp till din forna storhet anar jag.

2008-11-12 @ 02:38:45
Postat av: Tillägg:

Åh herre din skapare vad nervig jag blev när sidan laddades om där, trodde i min enfald att all dynga jag skrev hade gått upp i rök. Går inte direkt snabbt att skriva på den här saken, ju... Hursomhelst,



6. Ja-a, det är banne mig jag också. Ett trevligt tidsfördriv detta, hahaha...



/Med en dos uppriktighet och en portion dravel som nästan jämt härifrån.

NU - Rejäl Zzz...

2008-11-12 @ 02:57:15
Postat av: Johanna

Inte nog med att det snart är helg, vi avser förätta fredagen i grytet med sedvanligt vin och mys. Alla som hittar till grytet utan karta och kompasss är välkomna! För övrigt kul att jag äntligen har en nakenbild publicerad på nätet, något av ett livsmål... Puss älskade vän

2008-11-12 @ 16:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0