Sjukdom

Jag har verkligen fått praktisera nässnytning de senaste dagarna. Min näsa skulle annars inte gå att andas igenom. Inte konstigt att jag gått och blivit sjuk, men det som gör mig hemskt bitter, är att innebandyn med IT-killarna blott liras en gång i veckan, på måndagar. Och som det ser ut nu, så kommer jag inte kunna närvara på min arbetsplats imorgon. Alls.

Jag besökte det notoriska grytet igår, Johannas boning. Tjejerna Jenny, Lina och Johanna var snygga & glada. Jag var mest seg & apatisk, men i vanlig ordning var det trevligt att ses. Vi är ju fyra flickor som egentligen ogillar flickor, men vi fann varandra av en slump och kärleken blev med ens sann. Fin historia, det där.
Nåväl. Tisdagen förväntas bli, som jag tidigare nämnt, en ganska jobbig dag. Då Jonas jobbar övertid den kvällen frågade jag om tjejerna hade lust att spendera den med mig. Vilket de ville. Så det blir kakor, och om jag får bestämma, té och lite tjöt om min fina, avlidna  vän.

Nåväl. Ska sätta på en film, och simma i mitt eget snor, ungefär.
Kram!
/U

Kommentarer
Postat av: Markus, tillika gud och frälsare

Var glad att det inte forsar blod ur näsa och mun varje gång du är förkyld i alla fall som för en annan. Om man ska försöka vara positiv. ;D

2008-11-16 @ 21:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0