På min kammare

Jag håller på, med bror Jonathans hjälp, att fixa & trixa med min nya blogg - med egen domän. Fräckt va?!
Jag ser verkligen framemot att snart börja på något nytt, mycket personligt, igen.

Men, just nu sitter jag här på min kammare med en varm vetesäck tätt tryckt mot min arma, men ack så funktionella, kropp. Jag är frusen och huvudet bankar fortfarande. Dock har jag det gott, för jag gör inget särskilt. Dricker en massa vatten och ser på mina serier. Det ämnar jag fortsätta med till läggdags.

Have a pleasant evening.
/U


Åh, förresten. Kom precis på att jag är sjuuukt glad för att jag inte har mens längre...tack extraordinära piller, tack!

Kommentarer
Postat av: Mac is BACK

brunettulla.se är ledig!

2008-11-05 @ 13:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0