Nerdie

Hur ball kände inte jag mig när jag traskade in i Brillman-butiken på Vasagatan och direkt fann dessa galet fräscha retro-bågar. När jag frågade efter pris så kändes det fint, 500 spänn för bågarna. MEN, mina glas kostar ungefär en miljon, så sammantaget skulle kalaset gå på ca 2 papp. Inte aktuellt med andra ord!



Men, idag har jag annars befunnit mig på min fina arbetsplats, och har mått bra mest hela dagen. Mina kollegor hade saknat mig, och min gw-box likaså. Fint, livet blev fint igen. Dessutom blir ju itne saken sämre av att det verkligen känns som måndag för mig idag. MEN DET ÄR TORSDAG, HURRA!!
Nu ska jag & Jonas ta oss några smaskiga smörgåsar för att mätta våra magar, för att sedan se en film, eller däcka i soffan! Skön plan va?!

Seeee yaa peoples!
/U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0