Min Pappi

Far är rar. Om man skall tro ordramsan. Vilket jag gör, stenhårt! Han bevisar det dessutom, gång efter gång. Jag hade ett mycket givande samtal med min far idag. Man kan säga, att han sade precis vad jag ville höra från honom, precis vad jag misstänkte att han skulle. Det var en fin idé att träffa honom. Jag Älskar min Far, för att han är klok. Vilket, om man drar snabba, obetänksamma slutsatser, man skulle kunna säga att jag också är. Tack, Pappa! Tack så mycket!

För övrigt är min kropp DÖD. Det är knappt så jag klarar av att trycka på tangenterna ska Ni veta. Jag blev ombedd att köra innebandy med IT-killarna under eftermiddagen, vilket jag gjorde. Det var bara det att tiden flög iväg, så när vi var färdiga kl.18.30, hade vi lirat i 2,5 timmar! Man kan nog påstå, med all rätt, att jag är mörbultad. Men kul som fan var det!

Nu ska jag diska lite, byta sängkläder, och sedan kika på något underhållande på datorn. Efter det skall jag krypa ner och sova en stund, innan jag får sällskap av min hårt arbetande karl!

Pussen
/U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0