Lägenhetsbestyr

Det gör ont i mitt hjärta varje gång jag reggar mig på en lägenhet med kokvrå/pentry på Boplats.se. Det är det jag saknar allra mest just nu. Jag har alltid älskat att baka, men då jag nu tar chansen att ibland laga mat till de jag älskar, känns det så jäkla roligt med matlagning! Men mitt nuvaranda tillstånd gynnas inte direkt av min lilla kokvrå, och det gör mig uppriktigt ledsen. Att jag sedan skulle bli världens lyckligaste kvinna om ett badkar inkluderas i min nästa lägenhet, är en parentes (helst inga tvättstugemarodörer heller..MORR!).
Att kunna brista ut i spontanbakning!
Att ha plats att ställa av sig grytor och dylikt, att kunna ha tre-fyra saker på spisen samtidigt!
Jag saknar dessutom ett ordentligt, stort kylskåp!

A girl's gotta live somewhere, right?!
/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0