Jag har det Bra!

Förstår Ni hur bra jag har det? Om ni inte gör det så är det okej, för sanning är att jag är väl medveten om att jag har det riktigt bra. Min underbara kompis Lina kom förbi med en överraskning när jag precis var hemkommen. Ett fång knivar fick jag av henne! TACK! Det har saknats mig(kanske inte mig lika mycket som det saknats mina gäster, men ändock) länge, och jag tänker aldrig på det när jag är ute på stadens torg! Tack Baby!

Ja. Träningsvärken är oerhört påtaglig denna dag. Jag tror att det aldrig varit så illa i mitt liv. Jag är en ung kvinna fångad i en gammal kropp. Men vilken workout!

Nu sitter jag och äter knäckebröd och riskaka med ostsmak. Jag stod emot den ENORMA frestelsen att köpa ostbågar(gud vad längesedan!!), för att jag visste att jag hade ostriskakor hemma..mm...

Ok. Slut på skitsnacket.
Tjarå!
/U

Kommentarer
Postat av: Norsken

Fräna glajjor, hörredu.

2008-11-12 @ 02:29:15
URL: http://mcewen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0