Glad

Hostan är aktuell denna dag. Det var det jag INTE ville ha. Men den är ännu inte såpass påtaglig att hemgång är att tänka på. Nå, denna dag är jag glad inuti. Jag har lyssnat på härlig, up-tempo partymusik sedan jag kom hit 07.30 imorse, det stärker känslan av fredag.
Allt gott alltså, förutom att jag precis fick en liten känga över telefon från Polisområde Skaraborg. Men det är OK, för L-G sade att det kanske skulle bli så, och att jag inte skulle bry mig om det. Heh. Förutsägbara som fan är Ni!

Åker direkt till Stenungsund efter jobbet., blir där till imorgon kväll, då jag ska träffa flickorna i Majorna. Fint!

Nu ska jag använda mina högsta betyg i svenska för att skriva ett förnämligt dokument i myndighetens regi. Puss!
/U



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0