Friskt & kallt

Jag & Lina trampade runt på stan en sväng. Underbart väder, friskt i luften och jag hittade ett par jeans som jag inhandlade! Hallå, Jag, hitta jeans? Jag tror jag börjar överkomma min psykologiska spärr..;)
Jag är dock trött. Var ju ute i torsdags för att gå upp & arbeta i vanlig ordning igår. Och ni såg själva när inlägget nedan skrevs inatt - det blev en sen (eller väldigt tidig) natt för mig. Givetvis ringde både Johanna & Lina kort efter varandra under morgonen och störde min nödvändiga skönhetssömn, det hade jag dock räknat med. Men, man lever bara en gång, visst?

Nu ska jag äta, då hungern satte till ordentligt nyss.

Vi hörs av imorgon tycker jag.
Jag är glad.
/U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0