Friday night!

Hi there!
How are you? I'm very good, it's friday for crying out loud!

Johanna Bedårande kommer hit en sväng, jag har dukat upp med vin, chips & naturgodis. I'm such a fatty. Kanske blir det en sväng till Excet, kanske nöjer vi oss med att vara hemma. Kvällen är än så länge mycket ung (liksom jag, hö.).

Vet ni? Jag fyller snart år. Jag Älskar att fylla år, det är något av det roligaste på hela året. Jag Älskar uppmärksamheten, att bjuda på tårta, ha kalas för mina vänner o.s.v. Jag gillar allt med att fylla år. Trots att jag blir ett år äldre varje år, kommer jag aldrig hinna ifatt mina vänner & bekanta. Men det gör inget. Det är nästan lite retfullt, ja, för andra alltså.

Jag är vrålsminkad just nu. Känns gött! Vill ösa på mer, men kommer då att se ut som Jokern. O-väl!

Nu ska jag surfa vidare på inteeeernätet. Everyhopa.
Pussas
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0