Fika på stan

Hej vänner,

hoppas ni mår gott denna fina lördag. Själv låg jag i sängen fram till kl.14, då Jonas väckarklocka ringde och det var dags för honom att dra till jobbet, trots att han kom i säng samma morgon kl.9 efter nattens jobb. Jag gick direkt ut på stan, då jag kände mig manad att ta del av det vackra vädret och den härliga luften innan det blev mörkt. Jag strosade på Avenyn, ringde Johan som skulle gå och fika med ett gäng kända ansikten, så jag hängde på. Vi satt en bra stund på Fröken Olsson och tjötade, fint! Ikväll ska vi ses igen, då vi ska hem och vara lite festliga hos Johan. Jag borde med andra ord snart bli lite pigg och fräscha till mig. Detta mission ska jag snart ta tag i.

Imorgon ska jag besöka Saras sten i Fristad. Jonas och mamma följer också med.
Sedan blir det söndagsmiddag hemma i Bollebygd.

/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0