A Svensson!

Liiissna! Nu ska ni få höra. Något AAASBALLT har hänt. GUUUD alltså! Jo, typ, när jag gick på Vasagatan förut, a, då gick två killar förbi, typ, och han som gick närmast mig, a, han spanade in mig som faaaan fattarni. Vet ni vem det var? Jo, ANDERS SVENSSON HALLÅ FOTBOLLSGUD WOOOOW!!!
Hahaha... När jag såg att det var Herr Borås som besökte storstaden och spanade in mig från topp till tå, kände jag för att skratta honom upp i ansiktet. Eller, jag menar NER i ansiktet. Korta, o-snygga fanskap. Haha...
Jaja, hoppas han inte googlar sig själv och läser det här. I så fall är jag ledsen Anders. Du är så söööt-nöööt-pööt!
(Fan. Nu läste jag att han är född i Göteborg. Nederlag=()

Hm. Jag ska se på serier. Och fortsätta Älska min vänner.

Puss!
/U


Kommentarer
Postat av: 12017102018

Måste nog ta ner dig på jorden igen snart verkar det som

2008-11-13 @ 20:00:41
Postat av: Anti

En liten notis bara: Anders Svensson är som du skrev född i Göteborg. Han är även bosatt där sedan flertalet år tillbaks. :)



Ha det gött!

2008-11-14 @ 13:34:20
URL: http://fluffputtefnask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0