Vår Ruset

Jomenvisst serrni. Då har alla tanter/flickor/kvinnor/kärringar/fetton sprungit/joggat/gått/lunkat/hasat sig fram de 5 kilometrarna det handlade om i kvällen lopp i Slottskogen. Det var himla trevligt att springa runt där och kika på alla människor, lyssna på Peter Siepen som agerade konferencier och DANSA till härliga samba-rytmer! Jag & pappa fick dessutom en massa bilder tagna - jag med min lilla digitalkamera och faderskapet med hans monster till fräcka kamera! Det hemska med pappas kamera, är att den är så bra att verkligen alla, och då menar jag ALLA, drag syns. Det är inte särskilt fördelaktigt, "usch är det så jag ser ut", tänker jag alltid på hans foton, haha...

Såhär ser några av mina bilder ut:
              


Jaja, vad är väl en bal på slottet?

Jo, just ja. Jag åker till Turkiet på lördag! Kul va? Blir borta lite drygt en vecka. Hylla spontaniteten!
Pöss & Natti/U

Kommentarer
Postat av: Fadren

Sprutor mot diarré ? Gulsot ?

2008-05-07 @ 22:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0