Vad jag är lyyycklig, vad jag är lycklig måndag-tisdag-onsdag-torsdag-fredag-lördag..& söndag!

Ungefär som rubriken lyder, sjunger Tommy i Pippi Långstrump när de små liven är ute och åker på ett tåg(PÅ ett tåg, märk väl!). Mycket underhållande. Just själva sången han sjunger är väldigt härlig. Han sjunger ut sin lycka.
Jag är väldigt lycklig! Är Du det?

Jag kanske inte är lika lycklig ikväll, vad vet jag, men just nu har jag bara ett litet, puttefnask (allt är relativt, raringar) till moln på min annars så intensivt blå inre himmel! Det ska jag försöka radera från mitt sinne under dagen.

Så, tills vi hörs igen - don't worry, be happy!
/U


(Syster Mia, ser du att jag också har ett cp-hål idag? Häftigt va?)

Kommentarer
Postat av: mia

Cp-hål på fel ställe dock! Men visst, vi säger så! :);):Pkisgsafgag

2008-05-27 @ 21:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0