Turkiet!

Goda vanner, och mýndre goda vanner!

Jag har det sa galet bra sa ný anar inte. Visserligen tog det en stund att fundera ut hur ett turkýskt tangentbord var funtat, men nu gar det som en turkýsk magdansshow, typ, jattebra!=)
Jag kan knappt forsta att vý blott varýt har ý ett par dagar, kanns sa hýmla mycket langre. Att vi har hela fem dagar kvar har nere efter idag ar underbart!

Det ar valdýgt varmt och skont, maten ar underbar och befolknýngen GRYMT gastvanlýg! Jag ar fortjust ý Turkýet och darmed pasta!!
Idag har jag fatt en hel massa farg. Mýtt pýgment har varýt otrolýgt segt och ýnte výsat mýnsta ýntresse týll farandrýng pa mýn hud. Men ýdag, som sagt, har jag antagýt en schysst brunrod ton, haha...

Jaja, nu har jag výsat er ett lývstecken, ska týllbaka týll var sota balkong, en ýskall ol, och kanske en glass ý den gassande solen!

Puss pa Er, everyhopa!
/U

Kommentarer
Postat av: Markus

Klart de är gästvänliga, ni är ju "rika" västerlänningar... Åk några mil utanför turistområdena och se om det är samma sak, vore intressant! :)

(Man kan använda Teckenuppsättning
%SystemRoot%\System32\charmap.exe för svenska bokstäver. Men det känns lite onödigt, blir mer exotiskt med turktecken ju.)

2008-05-13 @ 20:37:56
Postat av: Barbasol

Låter härligt stumpan,hoppas ni får fortsatt gott väder.Mormor o morfar hälsar,-2 grader o snö!

2008-05-13 @ 20:38:51
Postat av: Sandris

Åhh, härligt Ullan! Prima att ni har det bra :D
Saknar dig och daglig kontakt..
Ha det fint på balkongen nu och ät en glass för mig!
Puss

2008-05-13 @ 20:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0