TheCleaningLady





Heheheheeeeej!
image391
Längesen man hörde av sig här, ber om ursäkt för detta. De senaste dagarna har ägnats åt plugg o dyl. Hade en sån där trevlig skriva-allt-du-kan-tenta idag. Var riktigt desperat igår kväll, i upplösningstillstånd imorse och lättad i eftermiddags. Skönt att ha det gjort. Det gick nog bra hoppas jag.

Blir så där överstimulerad av tentaplugg och tentaskrivande. Blir liksom uppjagad och överenergisk.
Efter tentan idag, besökte jag min farmor och tjatade om ditten o datten. Sedan hem för att städa lite. Sedan vidare till min söta mormor där det också vankades städ o tvätt. Är hennes lilla städhjälp ;) Och som om det inte vore nog, eftersom jag kände mig så pigg och glad drog jag vidare till coop för att inhandla allt jag tyckte så gott och bra ut. Alla som känner mig vet ju att det inte är nån bra idé eftersom som det tar sisådär en timma och slutar med en massa kassar fyllda av med onödigheter.
Så..nu är jag hos PH...funderar på att städa här med hehe.. Lika bra att smida medan järnet är varmt, eller vad säger ni? Har lite svårt för att slappna av på nåt sätt. Man jagar ju upp sig så fruktansvärt innan en tenta och sen när den är över känns det så tomt o knasigt. Som att.."jaha det var det, nu då?"

Äh, man kanske skulle göra ett försök med att slänga sig på soffan. Vore ju rätt trevligt det med.

Hoppas ni har haft en fin dag och att ni inte varit lika jobbigt överenergiska som jag ;)
Puss på er pussgurkor!
/S

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Babe, du är magnifik!

Haha, dessutom väldigt underhållande..städtant..haha=)=)=)
KÄRLEK

2008-05-06 @ 20:51:30
URL: http://two2tango.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0